Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zaproszenie do złożenia ofert na: Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w Bąkowicach

RIM.271.A.5.2013/2014                                                                                                                                                                            Załącznik Nr 3

                                                                                do Regulaminu udzielania zamówień publicznych
o wartości nie przekraczającej kwoty 30 000 euro netto
w Urzędzie Gminy w Świerczowie
 
Gmina Świerczów                                                                                                             Świerczów, 03-07-2014
ul. Brzeska 48
46-112 Świerczów
tel.77/419-61-79
ug_rolnictwo@swierczow.pl
 
ZAPYTANIE CENOWE WRAZ Z FORMULARZEM OFERENTA
I. Zapytanie cenowe:
I.l. Zamawiający:
      Gmina Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów, reprezentowana przez Wójta Gminy Świerczów - Panią mgr Barbarę Bednarz, NIP 7521359210, REGON 531412757,
              zaprasza do złożenia ofert na: Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w Bąkowicach.
I.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie polegać będzie na:  budowie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz na przebudowie istniejących schodów wejściowych do budynku szkoły podstawowej w Bąkowicach. Podjazd zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej z balustradami ze stali nierdzewnej.
Do zapytania cenowego załączamy projekty (rzut, przekrój i widok)oraz przedmiar robót.
I.3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 27.08.2014.
I.4. Okres gwarancji: 3 lata.                               
I.5. Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (sekretariat – pok. nr2), ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów,  do dnia 15.07.2014, do godz. 10.00.  
I.6. Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Gminy w Świerczowie (pok. nr3), dnia 15.07.2014, godz.10.00.
I.7. Warunki płatności: do 21dni od dnia realizacji zamówienia i przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
I.8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami :   Michał Hnat, Magdalena Wyrwa
 
Sporządził/a:     
 Michał Hnat                                                                                                  Wójt Gminy
                                                                                                                   Barbara Bednarz
 
II. Oferta cenowa :
II.1. Nazwa wykonawcy ………………………............................................................
II.2. Adres wykonawcy ……………………….............................................................
II.3. NIP……………………………………………………..                                  
II.4. Regon ………………………………………….
II.5. Nr rachunku bankowego ……………………………….........................................
II.6. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za :
      Cenę netto…………………….          zł ( słownie złotych) 
      Podatek VAT............................ zł (słownie złotych ) ……….....................................
      Cenę brutto ………………….. zł ( słownie złotych ) …………...................................
II.7. Okres gwarancji ...................................................................
II.8. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
II.9.Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………….............................
II.10.Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
 
 
 
 
……………………………………..
( data, podpis, pieczątka oferenta)

PDFZał. nr 4 - Przedmiar robót.pdf

PDFZałącznik nr 3.pdf

PDFZałącznik nr 2.pdf

PDFZałącznik nr 1.pdf