IFORMACJA O WYNIKACH NABORU
W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW
na stanowisko urzędnicze do spraw rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Finansowy Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko została wybrana pani Adriana Janków- Smolira zamieszkała w Świerczowie
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, pani Adriana Janków-Smolira wykazała się najbardziej odpowiednią wiedzę do zatrudnienia na stanowisku do spraw rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, spełniając niezbędne wymagania określone w naborze.
Wójt Gminy
mgr Barbara Bednarz
INFORMACJA
Lista osób zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji tj. rozmowy kwalifikacyjnej, w naborze na stanowisko urzędnicze do spraw rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
1. Anna Siwik zamieszkała - Siemysłów
2. Adriana Janków - Smolira zamieszkała – Świerczów
3. Justyna Ziomek – Tronina zamieszkała - Namysłów
4. Magdalena Walaszczyk zamieszkała – Kurznie
Wyznaczony termin rozmowy kwalifikacyjnej to dzień 21czerwca 2013 r. godz. 13:00 w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48 pok. nr 3 ( sala narad).
Wójt Gminy
mgr Barbara Bednarz
WÓJT GMINY ŚWIERCZÓW
OGŁOSZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE GMINY W ŚWIERCZOWIE
ds. rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wymiarze – 1 etat
I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
3. obywatelstwo polskie,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie przez kandydata z pełni praw publicznych,
6. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. znajomość regulacji prawnych tj ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy - kodeks karny skarbowy, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
8. staż pracy 3 lata w tym 2 lata stażu w księgowości.
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich niezbędnych wymagań nie zostaną dopuszczeni do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe:
1.zdolność analitycznego myślenia,
2. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
3.umiejętność pracy w zespole,
4.prawo jazdy kategorii B,
5.kursy, szkolenia dokumentujące umiejętności w ogłoszeniu o naborze,
6.inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa lub certyfikaty.
III. Zakres podstawowy wykonywanych zadań:
1. księgowanie wpłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2. księgowanie wpłat za ścieki,
3. prowadzenie spraw z zakresu ulg: umorzenia, odroczenia lub rozkładanie na raty spłaty należności z tytułu opłaty, za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
4. przygotowywanie upomnień zawierających wezwanie do uregulowania zaległości z zagrożeniem skierowania sprawy na drogę postępowania egzekucyjnego,
5. sporządzanie tytułów wykonawczych,
6. realizowanie postępowań zabezpieczających należności podatkowe gminy z ww. zakresu,
7. aktualizacja tytułów wykonawczych,
8. wykonywanie czynności związanych z postępowaniem egzekucyjnym,
9. występowanie do organu egzekucyjnego o informację o sposobie załatwienia wniosku pokwitowań na wpłaty dokonywane przez klientów na wyżej wymienioną należność,
10. prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat zwrotów,
11. przygotowywanie sprawozdań finansowych i budżetowych z zakresu prowadzonych spraw,
12. realizacja innych zadań dotyczących poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
IV. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopia dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
5. kopia dowodu osobistego,
6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. pisemne oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku,
11. opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
2. stanowisko związane z pracą przy komputerze,
3. miejsce wykonywania pracy będzie znajdowało się w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi" osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Świerczowie lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Świerczowie; ul. Brzeska 48; 46-112 Świerczów, w terminie do dnia 11 czerwca 2013 r.
VIII. Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Świerczowie po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Przewidywany termin rozpatrywanych ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Lista osób zakwalifikowanych zostanie ogłoszona na stronie internetowej i na tablicy informacyjnej urzędu.
X. Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:
1.Informacja o wyniku naboru zostanie upubliczniona w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
2 . Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
Wójt Gminy Świerczów
Barbara Bednarz
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW
na stanowisku inspektora do spraw budownictwa w Referacie Rolnictwa,
Inwestycji i Mienia Komunalnego.
Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko została wybrana pani Magdalena Wyrwa zamieszkała w Namysłowie.
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, pani Magdalena Wyrwa zaprezentowała stosowną wiedzę w zakresie spraw budowlanych, spełniając niezbędne wymagania określone w naborze.
Wójt Gminy Świerczów
Barbara Bednarz
Lista osób zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji
tj rozmowy kwalifikacyjnej, w naborze na stanowisko urzędnicze inspektora do spraw budownictwa.
1. Pani Magdalena Wyrwa zamieszkała - Namysłów
Wyznaczony termin rozmowy to 15 luty 2013 r. godz. 1300 w w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48 pok. nr 3 ( sala narad).
Wójt Gminy Świerczów
Ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa
w Urzędzie Gminy w Świerczów,
Ilość etatów – 1 w wymiarze ½ etatu
1. Wymagania niezbędne kandydata:
1) wykształcenie wyższe budowlane,
2) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
5) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
6) staż pracy co najmniej 5 lat, w tym na stanowisku objętym naborem,
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami.
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich niezbędnych wymagań nie zostaną dopuszczeni do udziału w prowadzonym postępowaniu
2. Wymagania dodatkowe kandydata:
1) zdolność analitycznego myślenia,
2) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
3) umiejętność pracy w zespole,
4) dyspozycyjność, gotowość do pracy w terenie,
5) prawo jazdy kategorii B,
6) kursy, szkolenia dokumentujące umiejętności w ogłoszeniu o naborze,
7) inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa lub certyfikaty.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) planowanie i koordynowanie zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez gminę,
2) planowanie środków budżetowych na cele inwestycyjne i remontowe,
3) nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem zgodności z dokumentacją i wydanym pozwoleniem na budowę,
4) rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem finansowym,
5) redagowanie pism i projektów decyzji związanych z procesem budowlano – remontowym,
6) dokonywanie odbioru zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich użytkownikowi,
7) organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem powstałych awarii w nieruchomościach Gminy Świerczów,
8) sporządzanie kosztorysów inwestorskich zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Gminę.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny,
2) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kwalifikacje zawodowe,
4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z praw publicznych,
7) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie zadań na ww. stanowisku,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r.Nr101 poz. 926 z poźn. zm.).
Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:
„Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa”,
1) 1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Świerczowie, ul. Brzeska 48, 46-112Świerczów,
2) 2) drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Świerczów ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów,
w terminie do dnia 8 lutego 2013 r.
6. Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Świerczowie po w.w terminie nie będą rozpatrywane.
7. Przewidywany termin rozpatrywanych ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Lista osób zakwalifikowanych zostanie ogłoszona na stronie internetowej i na tablicy informacyjnej urzędu.
8. Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:
Informacja o wyniku naboru zostanie upubliczniona w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na
tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
9. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
10. Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na okres próbny wynoszący 3 miesiące. Zawarcie kolejnej umowy uzależnione jest od pozytywnej oceny pracownika.
Wójt Gminy Świerczów
Barbara Bednarz