Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora ds. ds. rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Urzędzie Gminy w Świerczów

IFORMACJA  O WYNIKACH  NABORU
W  URZĘDZIE  GMINY  ŚWIERCZÓW
na  stanowisko urzędnicze do spraw rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w Referacie Finansowy Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko została wybrana pani Adriana Janków- Smolira zamieszkała w Świerczowie
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej, pani Adriana Janków-Smolira wykazała się najbardziej odpowiednią  wiedzę do zatrudnienia na stanowisku do spraw rozliczania opłaty za gospodarowanie  odpadami komunalnymi, spełniając niezbędne wymagania określone w naborze.
                                                                                       
                                                                                                                    Wójt Gminy 
                                                                            
                                                                                                             mgr Barbara Bednarz
                        

 
 INFORMACJA

 Lista osób zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji tj. rozmowy kwalifikacyjnej, w naborze na stanowisko urzędnicze do spraw rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi:
 
1. Anna Siwik                          zamieszkała - Siemysłów
2. Adriana Janków - Smolira     zamieszkała – Świerczów
3. Justyna Ziomek – Tronina     zamieszkała - Namysłów
4. Magdalena Walaszczyk         zamieszkała – Kurznie
 
Wyznaczony termin rozmowy kwalifikacyjnej to dzień 21czerwca 2013 r. godz. 13:00   w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48 pok. nr 3 ( sala narad).
 
 
Wójt Gminy
 
mgr Barbara Bednarz

WÓJT GMINY   ŚWIERCZÓW
                  OGŁOSZA NABÓR NA WOLNE  STANOWISKO PRACY
             W URZĘDZIE GMINY W ŚWIERCZOWIE
ds. rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wymiarze – 1 etat
 
I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,
3. obywatelstwo polskie,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie przez kandydata z pełni praw publicznych,
6. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. znajomość regulacji prawnych tj ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy - kodeks karny skarbowy, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
8. staż pracy 3 lata w tym 2 lata stażu w księgowości.
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich niezbędnych wymagań nie zostaną dopuszczeni do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe:
1.zdolność analitycznego myślenia,
2. predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
3.umiejętność pracy w zespole,
4.prawo jazdy kategorii B,
5.kursy, szkolenia dokumentujące umiejętności w ogłoszeniu o naborze,
6.inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa lub certyfikaty.
 
III. Zakres podstawowy wykonywanych zadań:
1. księgowanie wpłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
2. księgowanie wpłat za ścieki,
3. prowadzenie spraw z zakresu ulg: umorzenia, odroczenia lub rozkładanie na raty spłaty należności z tytułu opłaty, za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
4. przygotowywanie upomnień zawierających wezwanie do uregulowania zaległości z zagrożeniem skierowania sprawy na drogę postępowania egzekucyjnego,
5. sporządzanie tytułów wykonawczych,
6. realizowanie postępowań zabezpieczających należności podatkowe gminy z ww. zakresu,
7. aktualizacja tytułów wykonawczych,
8. wykonywanie czynności związanych z postępowaniem egzekucyjnym,
9. występowanie do organu egzekucyjnego o informację o sposobie załatwienia wniosku pokwitowań na wpłaty dokonywane przez klientów na wyżej wymienioną należność,
10. prowadzenie ewidencji przypisów, odpisów, wpłat zwrotów,
11. przygotowywanie sprawozdań finansowych i budżetowych z zakresu prowadzonych spraw,
 
12. realizacja innych zadań dotyczących poboru opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
 
IV. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. kopia dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
5. kopia dowodu osobistego,
6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. pisemne oświadczenie o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
10. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku,
11. opinia o pracy bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada),
12. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych).
Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy.
V. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
2. stanowisko związane z pracą przy komputerze,
3. miejsce wykonywania pracy będzie znajdowało się w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48.
 
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.
 
VII. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: ds. rozliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi" osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Świerczowie lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Świerczowie; ul. Brzeska 48; 46-112 Świerczów, w terminie do dnia 11 czerwca 2013 r.
VIII. Kandydaci,  którzy złożą wymagane dokumenty przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Świerczowie po ww.  terminie nie będą rozpatrywane.
 
IX. Przewidywany termin rozpatrywanych ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Lista osób zakwalifikowanych zostanie ogłoszona na stronie internetowej i na tablicy informacyjnej urzędu.
 
X. Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:
1.Informacja o wyniku naboru zostanie upubliczniona w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
 
2 . Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.
        
 PDFZarządzenie Nr 11-2013 Wójta Gminy Świerczów z dnia 24 maja 2013 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko.pdf                                                                             
                                                                                            Wójt Gminy Świerczów
                                                                                                   Barbara Bednarz


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW
 
na stanowisku inspektora do spraw budownictwa w Referacie Rolnictwa,
Inwestycji i Mienia Komunalnego.
 
        Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko została wybrana pani Magdalena Wyrwa zamieszkała w Namysłowie.
Uzasadnienie:
 
W wyniku przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, pani Magdalena Wyrwa zaprezentowała stosowną wiedzę w zakresie spraw budowlanych,   spełniając niezbędne wymagania określone w naborze.
 
Wójt Gminy Świerczów

Barbara Bednarz


Lista osób zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji

tj rozmowy kwalifikacyjnej, w naborze na stanowisko urzędnicze  inspektora do spraw budownictwa.

 

1. Pani  Magdalena Wyrwa             zamieszkała       - Namysłów

 

Wyznaczony termin rozmowy to 15 luty 2013 r.  godz. 1300 w  w Urzędzie Gminy w Świerczowie ul. Brzeska 48 pok. nr 3 ( sala narad).

 

 

 


Wójt Gminy Świerczów  

 

Ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa

 

w Urzędzie Gminy w Świerczów,  

Ilość etatów – 1 w wymiarze ½ etatu

1.      Wymagania niezbędne kandydata:

1) wykształcenie wyższe budowlane,
2) umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
5) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej,
6) staż pracy co najmniej 5 lat, w tym na stanowisku objętym naborem,
7) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o gospodarce nieruchomościami.

Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich niezbędnych wymagań nie zostaną dopuszczeni do udziału w prowadzonym postępowaniu

2.      Wymagania dodatkowe kandydata:

1)      zdolność analitycznego myślenia,

2)  predyspozycje osobowościowe: samodzielność, komunikatywność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,

3)      umiejętność pracy w zespole,

4)      dyspozycyjność, gotowość do pracy w terenie,

5)      prawo jazdy kategorii B,

6)      kursy, szkolenia dokumentujące umiejętności w ogłoszeniu o naborze,

7)      inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa lub certyfikaty.

3.      Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1)      planowanie i koordynowanie zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez gminę,

2)      planowanie środków budżetowych na cele inwestycyjne i remontowe,

3)      nadzór  nad realizacją zadań  inwestycyjnych i remontowych pod względem zgodności z dokumentacją i wydanym pozwoleniem na budowę,

4)      rzeczowe i finansowe rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem finansowym,

5)      redagowanie pism i projektów decyzji związanych z procesem budowlano – remontowym,

6)      dokonywanie odbioru zadań inwestycyjnych i przekazywanie ich użytkownikowi,

7)      organizowanie i nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem powstałych awarii w nieruchomościach Gminy Świerczów,

8)      sporządzanie kosztorysów inwestorskich zadań inwestycyjnych i remontowych realizowanych przez Gminę.

4.      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)      list motywacyjny,

2)      życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,

3)      kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie, oraz kwalifikacje zawodowe,

4)      kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu,

5)      kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

6)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z  praw publicznych,

7)      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo  skarbowe,

8)      oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie zadań na ww. stanowisku,

9)      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia.1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r.Nr101 poz. 926 z poźn. zm.).

Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy. 

5.      Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:

„Nabór na stanowisko inspektora ds. budownictwa”,

1)              1) osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Świerczowie, ul. Brzeska 48, 46-112Świerczów,

2)              2) drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Świerczów ul. Brzeska 48,  46-112 Świerczów,

        w terminie do dnia 8 lutego 2013 r.

6.      Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty przechodzą do następnego etapu naboru, którym jest rozmowa kwalifikacyjna. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Świerczowie po w.w terminie nie będą rozpatrywane.

7.      Przewidywany termin rozpatrywanych ofert:

Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Lista osób zakwalifikowanych zostanie ogłoszona na stronie internetowej i na tablicy informacyjnej urzędu.

8. Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:

      Informacja o wyniku naboru zostanie upubliczniona w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na     
      tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

9. Wybrany kandydat przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności i badania lekarskie.

10. Z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na okres próbny wynoszący 3 miesiące. Zawarcie kolejnej umowy uzależnione jest od pozytywnej oceny pracownika.

 

Wójt Gminy Świerczów

Barbara Bednarz