Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przetarg nieograniczony na: przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Publicznego Gimnazjum w Świerczowie; Gmina Świerczów; projekt Wyrównywanie szans uczniów gimnazjów wiejskich Opolszczyzny

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych
Gmina Świerczów reprezentowana przez Wójta Gminy Świerczów,
46-112 Świerczów, ul. Brzeska 48, pok. nr 2,
woj. opolskie, pow. namysłowski, tel. (077) 4196170,4196179 fax. (077) 4196184, e-mail: ug@swierczow.pl
ogłasza
przetarg nieograniczony na:
 
przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Publicznego Gimnazjum w    Świerczowie; Gmina Świerczów; projekt „Wyrównywanie szans uczniów gimnazjów wiejskich Opolszczyzny” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 9.1.2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe).
 
1. Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe
2. Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego
3. Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
4. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
5. Rodzaj zamówienia: usługi
6. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień:Usługi edukacyjne i szkoleniowe - 80000000-4.
 
Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne polegające na:
 Prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III Publicznego Gimnazjum w Świerczowie biorących udział w projekcie pt: „Wyrównywanie szans uczniów gimnazjów wiejskich Opolszczyzny”  W celu realizacji zajęć Zamawiający udostępni Wykonawcom sale w placówce szkolnej, w których to prowadzone będą zajęcia. W miarę potrzeb udostępni również odpowiednie pomoce dydaktyczne, pod warunkiem, że będą one w dyspozycji dyrektora szkoły.
Zajęcia dla grup mają być prowadzone w czasie niezakłócającym organizacji pracy szkoły, z
wyłączeniem czasu godzin lekcyjnych uczestników projektu prowadzonych w ramach
programu   nauczania,   z   uwzględnieniem   zasady   higieny   pracy   umysłowej   ucznia.
Wykonawca opracuje, w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą
zajęcia, szczegółową tematykę zajęć z uwzględnieniem specyfiki uczniów oraz terminy ich realizacji. Ustalenia te znajdą odzwierciedlenie w opracowanych przez Zamawiającego harmonogramach zajęć na poszczególne okresy rozliczeniowe
tj.:
•       w roku 2012: I - od 01.11.2012 r. do 31.12.2012 r.,
•       w roku 2013: II - od 03.01.2013 r. do 30.06.2013 r., III – 01.09.2013 r. do 31.12. 2013 r.
•       w roku 2014: IV – od 03.01.2014 r. do 30.06. 2014 r.
 W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia każdego rodzaju zajęć w systemie lekcyjnym na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, póz. 1487) tj. godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 min, a godzina zajęć specjalistycznych trwa 60 min.
Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji z przebiegu realizacji projektu tj. dziennika zajęć, kart czasu pracy, list obecności oraz innych niezbędnych dokumentów projektowych.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien posiadać wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie gimnazjum określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, póz. 400 z późn. zm.).
7. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających.
8. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na:
 1) Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania     
opartych na materiałach multimedialnych z języka polskiego w klasach I i III w łącznym     wymiarze 120 godzin, 2 godziny tygodniowo.
2) Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania  
opartych na materiałach multimedialnych z języka angielskiego w klasach I, II i III
w łącznym     wymiarze 360 godzin, 2 godziny tygodniowo.
3) Zajęcia dodatkowe – kółka językowe z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania  
   opartych na materiałach multimedialnych z języka angielskiego w klasach I, II i III
w łącznym wymiarze 120 godzin, 2 godziny tygodniowo.
4) Zajęcia dodatkowe – kółka językowe z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania  
   opartych na materiałach multimedialnych z języka niemieckiego w klasach I, II i III
w łącznym     wymiarze 120 godzin, 2 godziny tygodniowo.
5) Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania    
     opartych na materiałach multimedialnych z przedmiotów matematyczno – przyrodniczych (matematyka i fizyka) w klasach I, II i III w łącznym wymiarze 120 godzin, 2 godziny tygodniowo.
6) Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z zastosowaniem innowacyjnych form nauczania    
     opartych na materiałach multimedialnych z przedmiotów matematyczno – przyrodniczych (chemia, biologia, geografia) w klasach I, II i III w łącznym wymiarze 120 godzin,
2 godziny tygodniowo.
7) Doradztwo zawodowo-edukacyjne dla uczniów klas III, w łącznym wymiarze 16 godzin   warsztatów i 48 godzin konsultacji indywidualnych.
9. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
10. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: od 01.11.2012 r. do 30.06.2014 r.
11. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym:
11.1 Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11.2 Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11.3 Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje:
-   osobą posiadającą   wykształcenie   wyższe   oraz przygotowanie pedagogiczne i kwalifikacje do nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie gimnazjum określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemajacych wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz U. z 2009 r. Nr 50, póz 400 z późn zm.) - dotyczy nauczania wymienionych rodzajów zajęć na poziomie gimnazjum, Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia według formuły „spełnia - nie spełnia ". Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu i sposobu tego udostępniania
11.4 Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków   udziału w postępowaniu   oraz niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l ustawy :
11.4.1 W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust.   l ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, Wykonawca musi przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
11.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust l ustawy,
           należy przedłożyć: nie dotyczy.
11.4.3Dokumenty podmiotów zagranicznych: nie dotyczy.
11.5 Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
     u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

12.. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%; zamówienie publiczne zostanie udzielone
      Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
       elektronicznej.
14. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,na podstawie której dokonano wyboru  Wykonawcy: Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: W przypadku zmian dotyczących
statusu   Wykonawcy oraz w przypadku  zaistnienia okoliczności,   które uniemożliwiłyby
Wykonawcy wykonywanie przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w harmonogramie (w
przypadku choroby lub innych zdarzeń losowych) trwających nie dłużej niż jeden miesiąc.
15. www.swierczow.plAdres strony intemetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
16. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna będzie w siedzibie Zamawiającego, pok nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym. .
17. Termin składania ofert: 17.10.2012 r. do godziny 10:00, miejsce: oferty należy składać w siedzibie
Zamawiającego - Urząd Gminy Świerczów, ul. Brzeska 48, w sekretariacie, pokój Nr 2.
18. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
19. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
20. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony
internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zakupów: nie dotyczy.
21. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie dotyczy.
22. Data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.10.2012 r.
23. Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Projekt ”Wyrównywanie szans uczniów gimnazjów wiejskich Opolszczyzny” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
Wójt Gminy Świerczów
Barbara Bednarz

DOCSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi załącznikami.doc
DOCZał. nr 3 do SIWZ - Wykaz zajęć - gimnazjum.doc