WÓJT GMINY ŚWIERCZÓW OGŁASZA NABÓR na wolne stanowisko urzędnicze– podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami i BHP w Urzędzie Gminy Świerczów
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY ŚWIERCZÓW
OGŁASZA NABÓR
na
wolne stanowisko urzędnicze- podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami i BHP
w Urzędzie Gminy Świerczów
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy
Urząd Gminy Świerczów
ul. Brzeska 48
46-112 Świerczów
Ilość etatów : 1 w wymiarze 1 etatu
Data rozpoczęcia pracy: 3 marca 2025 r.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
- wymagania niezbędne:
1. posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego mają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. nieposzlakowana opinia;
5. posiadanie wykształcenia wyższego lub wykształcenia średniego i trzyletniego stażu pracy;
6. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.– Kodeks postępowania administracyjnego;
7. umiejętność obsługi urządzeń biurowych i komputera, w tym znajomość pakietu MS Office, umiejętność redagowania dokumentów urzędowych;
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
Uwaga: Kandydaci, którzy nie spełniają wszystkich niezbędnych wymagań nie zostaną dopuszczeni do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
1. mile widziane wykształcenie kierunkowe: budownictwo, administracja, prawo;
2. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
3. znajomość podstaw funkcjonowania administracji samorządowej;
4. dyspozycyjność;
5. prawo jazdy kategorii B.
3. Cechy osobowe i predyspozycje:
- zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia;
- komunikatywność, rzetelność, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność;
- odporność na stres;
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym.
II. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce świadczenia pracy– Urząd Gminy Świerczów;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca bezpośredniego oraz telefonicznego kontaktu z osobami fizycznymi, podmiotami zewnętrznymi, instytucjami i jednostkami organizacyjnymi.
III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości, w tym nad przygotowywaniem opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywaniem podziałów i scaleń nieruchomości;
- zlecanie rzeczoznawcy majątkowemu określenia wartości nieruchomości będących własnością gminy Świerczów;
- sporządzanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, do oddania
w użytkowanie, najem lub dzierżawę; - koordynowanie działań związanych z tworzeniem gminnego zasobu mieszkaniowego oraz warunków dla zaspakajania potrzeb mieszkaniowych wspólnoty mieszkaniowej;
- gospodarowanie zasobem mieszkaniowym gminy, przygotowywanie umów najmu, aktualizacja czynszu i opłat eksploatacyjnych;
- administrowanie budynkami i lokalami gminnymi;
- zapewnienie dostawy usług niezbędnych do prawidłowego użytkowania zasobu budynkowego i lokalowego, tj. usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych i dostawy mediów oraz kontrola realizacji tych dostaw;
- zapewnienie sprawnego działania istniejących urządzeń technicznych w budynkach komunalnych Gminy umożliwiających najemcom i użytkownikom korzystanie z lokali i ich wyposażenia;
- prowadzenie książki obiektów użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy;
- współpraca z Referatem Finansowym w zakresie należności czynszowych, rozliczania kosztówmediów oraz wystawiania faktur VAT;
- prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczenia majątku, w tym zgłaszanie do ubezpieczyciela szkód mienia komunalnego;
- wykonywanie zadań z zakresu BHP określonych w przepisach szczególnych;
- zapoznawanie pracowników z przepisami i zasadami BHP, organizowanie szkoleń;
- prowadzenie systematycznej kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przez pracowników zasad i przepisów BHP;
- przedkładanie Wójtowi Gminy informacji o stanie BHP wraz z wnioskami zamierzającymi do usuwania występujących zagrożeń;
- uzgadnianie zapotrzebowania środków finansowych na następny rok w zakresie prowadzonych spraw;
- przygotowywanie dokumentacji i projektów uchwał, zarządzeń zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie prowadzonych spraw;
- przekazywanie dokumentacji, informacji, zarządzeń i uchwałdo publikacji: w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej gminy i gazety zgodnie z wymogami przepisów prawa;
- prowadzenie wymaganej przepisami prawa sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.
IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny;
- życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej (CV);
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach lub posiadanych uprawnieniach;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zał. nr 1 do ogłoszenia);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (zał. nr 2 do ogłoszenia);
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonanie zadań na stanowisku
ds. gospodarki nieruchomościami i BHP (zał. nr 3 do ogłoszenia); - oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zał. nr 4 do ogłoszenia);
- oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (zał. nr 5 do ogłoszenia);
- oświadczenie o zapoznaniu się z „Informacją dla osób ubiegających się o zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i BHP w Urzędzie Gminy Świerczów dotyczącą przetwarzania danych osobowych” (zał. nr 6 do ogłoszenia);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zał. nr 7 do ogłoszenia);
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność– w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
*Informacja dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie Gminy Świerczów dotyczącą przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Wójt Gminy Świerczów, ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów jako pracodawca.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt możliwy jest pod numerem tel.: 887 818 800 lub poprzez e mail: iod@swierczow.pl
- Dane osobowe (oraz dane do kontaktu - o ile zostaną podane) będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego przez Urząd Gminy Świerczów na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Informujemy, iż dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom, które są uprawnione, na podstawie obowiązujących przepisów prawa do dostępu do nich oraz ich przetwarzania w zakresie określonym przepisami, w tym podmiotom kontrolującym działalność Wójta Gminy Świerczów, podmiotom realizującym na rzecz Gminy Świerczów realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania.
- Dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3 nie dłuższy niż do 30.04.2025 r. oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Urząd Gminy Świerczów. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji.
- Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy przez Urząd Gminy Świerczów.
Uwaga: Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla organów Gminy.
V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
Oferty należy składać w terminie do dnia 25 lutego 2025 r. do godz. 12:00.
Oferty mogą być złożone:
- osobiście w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy Świerczów– Sekretariat
- przesłane pocztą na adres: Urząd Gminy w Świerczowie; 46-112 Świerczów; ul. Brzeska 48, z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i BHP w Urzędzie Gminy Świerczów”.
VII. Kandydaci, którzy złożą wymagane dokumenty przechodzą do następnego etapu naboru, w którym jest rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Przewidywany termin rozpatrywania ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu
na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
Lista osób zakwalifikowanych zostanie ogłoszona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Świerczów: www.bip.swierczow.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
IX. Ogłoszenie o wynikach postępowania rekrutacyjnego:
Informacja o wynikach naboru zostanie upubliczniona w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Wójt Gminy Świerczów
mgr Barbara Bednarz
Załączniki:
ZARZĄDZENIE NR 0050/141/IX/2025 WÓJTA GMINY ŚWIERCZÓW z dnia 10 lutego 2025 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. gospodarki nieruchomościami i BHP w Urzędzie Gminy Świerczów
Załącznik 1.docx
Załącznik 2.docx
Załącznik 3.docx
Załącznik 4.docx
Załącznik 5.docx
Załącznik 6.docx
Załącznik 7.docx