Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU W URZĘDZIE GMINY ŚWIERCZÓW na wolne stanowisko kierownicze/urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego/inspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Świerczów

INFORMACJA  O WYNIKACH  NABORU

W  URZĘDZIE  GMINY  ŚWIERCZÓW

 

na wolne stanowisko kierownicze/urzędnicze: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego/inspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Świerczów

 

Komisja Rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru, na wyżej wymienione stanowisko został wybrany:

 

Pan Radosław Preis

 

Uzasadnienie:

 

W wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pan Radosław Preis otrzymał najwięcej punktów za odpowiedzi na zadane przez komisję pytania,  wykazując się najlepszą wiedzą. W związku z tym jest najlepszym kandydatem do zatrudnienia na stanowisku kierowniczo/urzędniczym: Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego/inspektor ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych w Urzędzie Gminy Świerczów, spełniając jednocześnie niezbędne wymagania określone w naborze.

 

 

                                                                                        Wójt Gminy Świerczów

                                                                                         /-/ mgr Barbara Bednarz

Świerczów, dnia 11.09.2024 r.